04 June 2008

新不了情

最近(才)迷上了他--萧敬滕。看了好多好多他的短片,都有很深的欲望想PO上来,可惜版位有限,所以只好麻烦大家自己找找看咯!绝对值回票价!呜,好想看他唱现场的。。。

萧敬滕和杨宗纬呢,先跟后家的粉丝们道个歉,我肯定喜欢萧敬滕啦!我觉得他是多元化的演唱者,而且他弹琴简直帅呆了!!!!!!!支持支持!

而我也决定了,我下次唱卡拉的主题曲。。。。朋友们,拭目以待吧!

7 comments:

Anonymous said...

我很喜欢听他唱歌。对他第一场的踢馆赛印象深刻,尤其是那时候的爆炸头。其实,我蛮喜欢他绑辫子的造型。

Hello Kitty said...

i like him too~ shy shy de~ hahaha~ -_-""

JL said...

wei, this one i HAVE to comment...his voice is magnetic, 令人陶醉, very true....thanks for uploading...

Flora said...

我也喜欢他帮辫子的时候,不过我最喜欢他腼腆的样子,哈哈。。。我觉得他很适合唱曹格的歌。

jam said...

In UK got Chinese song karaoke meh?

Flora said...

Of course, there are chinese restaurants mar..heard he's gonna be in Sibu end of this month, is it true???????????????

jam said...

Never heard of that? May be I am outdated in this thing. When come back sibu to 飙歌?